Yran!!!!

Jaha då var yran över :(
Det var en helt underbar helg hat haft så ENORMT roligt! Det har varit väldigt varmt och svettigt men det spelade ingen roll bland alla otroligt bra artister och helt underbara kompisar. Det var en dröm helg som man kommer att minnas en långt tid framöver. Har även hunnnit slita lite i helgen, i söndags så blev det städning av game fair fäviken. Snacka om att jag hade ont i fötterna!!.
Kram på er och hoppas att ni har det lika bra som jag!!!

The sun returns!

Hej kära ni!
Idag såg jag solen för första gången på två veckor!
Och vad har jag gjort? tja jag vet faktiskt inte, tiden bara försvinner och jag kommer knappt ihåg gårdagen. Antar att jag lever i nuet och fångar dagen ;), Något som jag har gjort är där emot att måla en byrå var lite missnöjd med färgen jag valde till en början men vi börjar komma överens. Sen hade vi överrasknings kalas för två av mina fina vänner,ett riktigt lyckat sådant. Den här veckan kommer det att hända mycket, jag ska jobba på en grej på onsdagen sen på fredag  blir det stan stråket och yran så klart :), på lördag blir det också  yran, sen på söndag kanske det blir en sväng till fäviken, vi får se. Sen så kommer jag ta adjö av min underbara mamma för att spendera 4 härligt roliga veckor med pappa (vad jag har hört så kommer det bli några överraskingar bl.a. en vecka borta från jämtland) SPÄNNANDE. Nu ska jag gå och vara med fina gäster och äta hemgjord pizza.
Hoppas som alltid att ni har det lika bra som jag!

En liten uppdatering

Hej
Sen sist har mycket hänt eller nu när jag tänker på det kanske inte så mycket.
Förra torsdagen var jag i sunsvall och hälsade på mammas farbror, man hann även med en snabbis till birsta det var en trevlig dag. På lördag eller söndag ( minns inte riktigt) så var man och åt mjukglass juuum och handlade.I tisdags blev det renovering av en byrå, man köpte färg, slipade byrån och spaklade hål, det blir målning av den inom snar framtid. Igår så blev det en fiske tur med morbror, jag fick en liten öring så fick återvända till sjön och han fick en 0,5 kilos abborre som han gav till min familj. Senare på kvällen fick man besök av mammas kusin med sabo man det bev en middag som bestog av våfflor som gästerna även fick. Igår läste man även ut harry potter :,( riktigt ledsamt, efter att ha läst en så lång och bra serie så känns det som att ha förlårat en god vän :(. Men det finns fler riktigt bra läs upplevelser där ute så jag ska inte sörja allt för länge. Imorgon blir det vila och ja vad som nu händer... Sen på lördag blir det stan och 12 timmar med fina vänner som man saknar otroligt mycket. Å på söndag blir det en ny tur till birsta med fler fina vänner som man också saknar. ne nu har jag någ inte så mycket mer att säga..., jag är ledsen för att det är dåligt med uppdateringar och inga ny foton men tyvärr tar jag inte så mycket bilder just men men jag gör massa annat roligt.
Kram på er nu underbara läsare :) <3

Sommar sol och koskit i hagen...

Fisketur!

Hej
förlåt för dålig uppdatering men jag njuter av mitt sommarlov, solar,läser och allt annat mitt sommarlov har bestått av. Igår var vi ute och fiskade jag och mamma det blev helt sagolikt vackert när solen började gå ner. Vi fick faktiskt en fisk också en gädda, synd att man inte fick någon fin fisk :(. I lördags så var det 70 års kalas,och gokart skit kul med gokart!,sen på kvällen blev det sleepover me tjejgänget mysigt:)
Hoppas er ledighet är lika härlig som min!